torsdag 2. april 2009

No nytt- noe gammelt- noe raregreier

Tenkte at nå måtte jeg komme litt i påske modus- ikke alltid like lett med kilovis av snørr, hoste og feber på lillemann.. men vi har da kjøpt EGG ala Europris til storejenta Kornelia--

Lysene er fra Løten lys- dekoratørene på Lillestrøm- jeg elsker disse lysene og har hatt de lenge nå... men skal spares til 9 mai:) stor dag for mamma og Sverre det ja.
Har de samme lysene i rødt som skal frem til jula.





Og sist men ikke minst FATET er gave fra ALis søster Dondu, som varmer mitt hjerte alltid... hun er unik og skjarmerende selv om vi kommuniserer med kroppsspråket.. jeg må få lert meg Tyrkisk.... snart, .. ja sa ikke hvilket år da ::)) hehe


Må ha inn bilde av Dondu så ser dere at hun er skjønn,skjønn ,skjønn

Her er bildet med pappan til Ali og Dondu og de 8 andre søskene- tenk han har 10 søsken(11 da en døde et par mnd et fødsel)

1 kommentar:

  1. Tusen takk for kommentar med positv tilbakemelding, oppmuntring og kloke ord.
    Som du sier så er det spesielt på være mamma til barn med svært ulike behov, og veldig givende!

    Nydelig bilde du har i headingen!

    SvarSlett