søndag 7. juni 2009

Sorg .. R.I.P Maddie<3



Livet er så urettferdig...
Min gode vennine i Whales, fødte 31 mai en liten jente.. som vi har ventet så lenge på.
Nicola har i hele sitt liv ønsket seg barn, og håpte at Can Aksel skulle bringe henne lykke sa henne i fjord sommer så hun også kunne ha sin egen lille "skatt"
Gleden var super stor da vi i september fikk vite at YES endelig ble hun gravid og ventet barn i mnd skiftet mai/ juni.

4 juni ble lille Maddie tatt ut av respirator, og døde på kvelden 2130.
Velger likevel og legge inn et bilde av henne... <3<3<3<3<3<3<3

- Men vi har barna våres kun til låns.

Gud ta godt vare på deg Maddie, og se extra etter mamman din der oppe xxxxx

2 kommentarer:

  1. oj, det var ett sterkt innlegg... trist å høre om venninna di og se bildet av hennes lille skatt..

    jeg mistet selv ei lita søster i krybbedød når jeg var 13 år.. Hun ble litt over 2 måneder før hun sovnet stille inn i sin egen seng.. En opplevelse jeg gjerne skulle vært foruten og ikke unner min verste fiende :O( for meg er hun er et vakkert minne som alltid vil være en del av meg..

    en må ta vare på de man har og sette pris på tiden man har sammen..

    klem!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett