lørdag 1. august 2009

Endelig tilbake med kamera og blogging

ÅÅÅÅÅååå endelig er kamera i hus, jeg er på ferie med mine 3 barn på Trandal, hvor jeg vokste opp mine 7 første leveår, og har masse barndomsminner fra.

Å gjett hva jeg fant på loftet... :) jo min gamle barneseng som mamma kjøpte til meg brukt da jeg ble født.
Lurer på hvor gammel den egentlig kan være. Den ser iallefall ut som veldig hjemmesnekret.

Denne skal Can Aksel få.. den er vasket nå med salmiakk og den skal bli så fin så fin på de lilla rommet hans.

Lurer nesten på om jeg skal beholde den orginale fargen, og resten hvitt.. hva synest dere?



Sjekk denne naturen da, det er helt unikt og vakkert å kunne våkne opp til en slik vakker natur.

Så i dag skal vi også på fisketur.. gleder meg som et barn igjen:)













Bilde:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar