fredag 11. september 2009

Dyre Kler







Jeg skjönner ikke hvorfor disse merkene skal vere saa dyre..

Denne kjolen synest jeg var super söt.. men 3441 NOK for dette.. er jo rene galskapen

Fant denne kjolen i Kamille... ma ha eller maa ha fru blom...
Var denne lottogevinsten da .. men tror jaggu meg ikke omatte dersom att jeg hadde vert saa holden dame med 9 mill paa konto at jeg hadde kjöpt en slik kjole til 3500 kroner ..

Hadde nok heller kjöpt inn kler til et barnehjem i uganda.. om jeg hadde hatt for mye penger ..
Eller hjulpet fattige i NORGE...

Dagens utblaaasning...........


4 kommentarer:

  1. Helt enig! Skjønner faktisk ikke helt greia, selv om jeg er veldig glad i stilen. Da blir det Container og Creme i stedet gitt. Litt mer overkommelig. Synes vel at Odd Molly har blitt et signaturplagg, og da vil jeg ikke ha det heller;)

    Men tips til superfine barneklær:
    http://mormorshave.blogspot.com/2009/09/lille-ba-fantastiske-barneklr.html

    Enjoy!

    SvarSlett
  2. Kjolen var kjempefin, men kanskje ein smule dyr.. hehe :) Ønsker deg ei fin helg :) godklem

    SvarSlett
  3. Hvorfor tror dere nesten alltid at navnet på det dyre plagget er godt synlig? Sånn at alle kan se hvor vellykket vi er som har råd til å kle oss selv og ikke minst barna våre dyrt. Vi blir bare tommere og tommere folkens.
    mvh
    Lalla

    SvarSlett
  4. Helt enig.. Lalla>>> derfor jeg elsker gjennbruk av alt mulig, sparer miljoet ogsa>(

    SvarSlett