torsdag 10. desember 2009

Sverre Johan 16 år i dag

Sverre Johan, 2 uker gammel 24 desember 1993
I dag er Sverre gutten til mamma 16 år, sikkert lett å huske siden Obama er i Norge... men det kommer helt i bakgrunnen.

Gratulerer med dagen gutten min, rart at du er på Skedsmo og ikke hjemme hos mamma, men tankene mine, magen min for 16 år siden er her som det skulle vært i går. ( Mitt 1 unike barn)


Sverre er en helt spesiell, unik gutt som har Autisme/ ADD og for de som kjenner oss har det vært et ubeskrivelig liv å kunne få et barn som "ikke har vært som alle andre"
Det har mildt sagt vært noen "flaue" episoder.. men de ler vi godt av nå... takk gud, en skal ikke ta seg selv eller andre for Høytidelig.

Så heldig jeg har vært, som har fått deg Sverre, du har gitt mamman din masse oppgaver som ikke kunne løses, og du har gitt meg et rikere liv og UTROLIG masse GLEDE.

<3 Gla i deg <3






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar