tirsdag 19. januar 2010

Når noe går galt


Jeg håper selvsagt ikke, med dette innlegget.. men har hatt denne følelsen før og nå er den her igjen.

Siden jeg har flere gravide rundt meg, så er det noe med noen- jeg vet ikke hvem.. men følelsen at noen av de jeg kjenner kommer til å miste barnet sitt.

Hadde en slik følelse i fjord også, i år har jeg hatt den og 2 av de har mistet under fødsel.

Rart å skrive et innlegg om dette, å spesielt nå siden min egen søster venter ei jente m termin 9 februar.
Håper for guds del at alt går bra.. men det er noe .. der noe uforklarelig.

Hva er det?? vet ikke .. bare sanser.. og det indre som spøker i en ellers så normal hverdag.

Har vi noenganger uforklarlige sanser ??
Er det bare slik... ??
Hvorfor går det galt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar