mandag 8. februar 2010

Can Aksel 2 år i dag Hurra

Tenk denne lille skatten så dagens lys 08 februar 2008 kl 00 01, altså den 1 babyen
i det 1 minuttet da dagen viste fra 7 til 8 februar.
Vårt 3 elskede barn, som var så sterkt ønsket,
planlagt i kjærlighetens tengn. En gave som er
helt unik og vakker.
For en gave, det er ingen selvølgelighet at barn skal bli født
friske, raske og vitalt. Er Gud evig takknemelig, for deg
min lille skatt, en engel i min favn.

En xtra stolt pappa, en pappa av de Unike og skjeldne.
Tenk, at vi møttes og fikk dette unike barnet, tilfeldighetenes
skjebne.
Ali er fra Tyrkia, jeg fra Norge kjærligheten har ingen
grenser.

Kjærligheten er den sterkeste kraft i denne verden og likevel er den
det mest ydmyke makt man kan tenke seg.

4 kommentarer:

  1. Dette var virkelig nydelige ord.

    Ble faktisk ganske rørt, og jeg begynte å tenke på mitt yngste barnebarn som er født 13. mars 2008.

    Tenk om mange flere kunne tenke alvorlig over hvor stort det er å få et friskt og velskapt barn, istedet for alt dette pratet om kjønn.

    Klem til deg for flott innlegg.

    Bestemor Astrid

    SvarSlett
  2. Du verden så koselig. Jeg har noen av de flotte sølvfolierte perlene igjen, men på bildet er de jo kombinert med masse andre fine perler i blått og alle de har jeg.

    Ellers kan jeg selvfølgelig fotografere perler i de fargene du liker og legge ut på bloggen min. Det kan du bestemme selv.

    Et slikt smykke som jeg har i headingen koster kr. 350,-.

    Ellers kan jeg fortelle deg at jeg også er skorpion.

    Klem

    SvarSlett
  3. Hurra med bursdagen:) Kjærligheten har ingen grenser, det er sikkert... Ha en fin dag, skal hilse tilbake herfra..

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Takk for at du ville være med på min give away.
    For noen nydelige unger(o: Gratulere med dagen som var!
    Du... Hva betalte du for den lampa du kjøpte i Turunc? Jeg har selv mange sånne!! (o;
    Har en som er akkurat lik den du har også. Kjempe fine! Min samboer jobber i Tyrkia (Yalova) Så han får oppdrag fra meg å handle!!! he,he.
    Renate

    SvarSlett