lørdag 20. juni 2009

Ikea - jeg elsker deg & Etterlysning

Har vert på ikea i dag igjen.. hups.. vel jeg og Ali skulle kjøre Kornelia på Kadettangen, Sandvika .å måtte innom Ikea da på vei hjem..:) herre min kineser så jeg elsker dette stedet,:) ler

Kjøpte iallefall masse lys, lys og lys, teppe, en trappegrind og mere lys.. jeg må jo huske på at det er 60 mil el 8 timer til jeg kan dra på Ikea igjen nå når jeg snart skal flytte.

Var egentlig på jakt etter noen "hengestoler" som man henger i taket.. og kan sitte i.

Hanne i Barselgruppa mi hadde slike, og jeg forelsket meg helt.
Om noen vet om det er å få tak i så rop ut!!!

Det står en blå slik stol nede i boden, som sikkert noen garantert eier, så jg skal ta bilde å se om noen kan hjelpe meg å få fatt i slike.. blir så kos i nyehuset med sånne..

2 kommentarer:

  1. Jeg også elsker IKEA. Bor 5 min unna og er sikkert innom der en gang i uken.

    Og takk for koselig kommentar inne hos meg.

    Klem Silje.

    SvarSlett
  2. Jeg også elsker Ikea.

    Ha en fin helg :)

    Ingunn

    SvarSlett