fredag 12. juni 2009

Rydding


Herre min stråhatt så mye rart en kan ha i en liten bod i kjelleren, og det avskrekkende er at blant dette er det 9 KKASSER JULEPYNT... noen som er glad i Jula kansje:) ler


Men iallefall ble det orden på sysakene og det tok ca 5 timer.



Veldig glad jeg har fått "ryddet" opp i rotet da... og det ble tro det eller ei mere overskitlig.


SÅ nå er det bare noen små uker til det skal ut av eskene, komme i sitt rette element.. har store planer for tiden, og skal bli en raser på å spraymale flere ting jeg er så glad i.

1 kommentar:

  1. Hei på deg kjære du. Takk for søte ord og gratulasjon. Jeg har allerede rukket å spise det første kakestykket, og telefonen ringer og tikker i meldinger. Jovisst, er det gøy å fylle år. Ikke noe å si på det, og her er det gråvær, så det er fint med noe som muntrer opp litt. Jeg er så glad for at du finner min blogg inspirerende. Det er vel litt av meningen, men veldig hyggelig med tilbakemeldinger. Jeg elsker å sitte å lage ting og tang, og veldig mye av det jeg lager gis bort fordi jeg tror huset mitt ville blitt fullt dersom jeg beholdt alt sammen.

    Jeg ser du har hatt opprydding i bod, og noen ganger trengs det. Jeg pleier å ta halvårs raid i sakene våre.

    Ønsker deg en fin helg. Klem fra Minmill

    SvarSlett