søndag 14. juni 2009

Raser på Hekling


Jeg har jammen lært å hekle.. er jo en kløpper på strikking.. og tror jeg skal bli en god gammal hekle dame som dattera mi sier.. "det r jo bare gamilinger som driver med såndt da mamma"..

Herre min hatt.. jeg har lært å hekle... Å det går selvsagt ikke ann for jeg blir så IVRIG og vil lage så masse på en gang.LER

Men saken er at de Lilla og Hvite skal bli et vogn teppe, da det er baby i vente hos noen snart:)
Starta da vi var på vestlandet 1 helga i juni, så gikk jeg tom for trå som jeg kjøpte der oppe.KRISE!!

Så da måtte jeg på garnbutikken og kjøpe garn, hekler av babyull.

Resten som er hekla har jeg hekla siden i går... synest de er aldeles gøy å kunne lage noe fra bunnen av::)) **SMILER **

Den 3 kanta ruta skal bli et STORT utepledd..

Og den Lille vet jeg ikke ennå...

3 kommentarer:

  1. Du har blitt kjempe flink! Når man føler mestring blir det ekstra gøy.
    Med all den inspirasjonen som fins i de ulike bloggene er det vanskelig å begrense seg!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. He he, imponert over alle som lærer seg å hekle!! Det ser ut til at det er den nye store farsotten i disse dager... ;-)

    SvarSlett
  3. Er vist litt sent ute jeg da i bloggohelkeland for jeg ser at dette er jo en vinteraktivitet. ler -.. men de er grønn vinter her ennå da .. den gule kommer liksom ikke helt orntlig frem:))

    SvarSlett