fredag 4. september 2009

Rotehue;)


Jeg er muligens et lite rotehue.. for akkurat nå de siste dagene har jeg lett etter kamera laderen.
Det skal legges til at siden jeg og Kornelia bruker kameraet flittig... er det jammen mange gjemmeplasser.

Det er såååå mye jeg skulle tatt bide av .. knottene som jeg kjøpte i går bl annet og barnehagen til Can Aksel..

Får heller legge inn et bilde av noe annet da i dag som ligger lagret på pc.. så da blir de mine 3 UNIKE barn:) jeg elsker dere.. og Sverre jeg savner deg, savner maset ditt, ditt lune smil og dine forferdelige promper.. hahah.. Sverre bor dette året hos pappan sin... så jeg savner storegutten min... **sukk**






1 kommentar:

  1. Takk for kommentaren, håper du hadde en fin koserunde ;)

    Ulempen med nye kameraer er at de har oppladbare batteri slik at det ikke er bare å ha me et ekstra sett AA-batterier... Håper du finner laderen etter hvert! God helg!

    SvarSlett