mandag 21. desember 2009

Unike Gaver fra deg

Gaveinnpakning er jo det morrsomste synest jeg da:)
Her kan man bruke alt man har fra sitt kreative hjærte, og pakke gavene inn.
Det skal legges litt "skjel" i dette synest jeg, hyggeligere å gi bort også.

Finner masse pynt på salg i Januar, som disse hjertene fra Ikea.
Kjøper gjerne masse på salg jeg så jeg kan bruke det til mange slags anledninger gjennom året.
En stor Sølvkule til en god vennine, kan man også pynte med.

Jeg bruker mye forskjellig når jeg lager disse. Glassblomstene er "egentlig" lysmansjetter som jeg har tatt i stykker og delt opp, så blir det mange glassroser.
Sløyfebånd kjøper jeg eks på Nille, og passer på å benytte meg når det er halv pris som på Prinsess i disse dager. Der kan man få kjøpt mye fint i bånd


1 kommentar:

  1. Heisann!

    Du vant Prinsen og Pias julekalender den 19. desember. Send adressen til kristin@prinsenogpia.no så får du premien i posten:)

    SvarSlett