onsdag 23. desember 2009

O jul med din glede .. & sorg

Jul ja det er jul, noen tanker rundt julen.
Jeg har ikke vasket bilen til i morgen, men jeg skal i kirken høre mitt Vakre fadderbarn synge.
Jeg kommer garantert til å gråte, julen er på mange måte mye sorg som glede.

Jeg vil minnes mine kjære som har gått bort, min barndom og lengselen etter å være litt liten igjen uten forpliktelser og stress.
Barna til mine venner som har dødd, foreldrene til mine venner som er borte.
G*** mistet pappan sin nå for en uke siden... det er sorg i denne juletid.

Men også jul og glede, familien samlest, venner kommer sammen- for noen dager er det en slik utrolig helhet blant mennesker.
En glede, en optimisme og en annerledes harmoni blant de du ser rundt deg.

Jeg tenker også på at jeg skulle hatt mere kontakt med mine søstre, har 6 stykker og vi bor litt over alt. Men jeg har dere i tankene.. Mine venner som er der, mamma og pappa ..for julen får meg til å tenke, til å finne mitt indre. Til å se sorgen, gleden og livet hvor mye det egentlig gir.
Et liv, et uniktliv, vi er alle unike.. husk det !!
God Jul

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar